Pages

Thursday, November 1, 2012

Kreatiewe Kopbandjies

Kindertjies met kopbandjies laat my altyd dink aan feetjies. En ek kan nog onthou hoe lief ek was vir n mooi ding om my kop in my kinderjare. 

Maar nog nooit in die verlede was kopbande so gewild soos nou nie. En die moontlikhede is eindeloos!

Kant het die wereld oorgeneem toe die oudmodiese neiging begin het. Dit kan gebruik word as die band of in die blom op die band! Of net as n mooi afwerking. Dit doen wonders as jy graag haar voorkoms wil versag.

'n Nuwer en varser neiging in kopbande is die gehekelde kopband! Nog beter sal wees om sommer vir ouma te vra om een te hekel vir julle, dis baie malik!

Daar is amper n rapsie van die sigeuner ook iewers in hierdie kopband verhaal. n Stuk afval katoen lap sal ook die ding doen. Soos onder kan jy sommer 'n vlegsel maak uit die rek-katoen. Nou kan jy sommer 'n ou T-hemp omskep in iets heeltemal anders! Hoe meer onafgewerk, hoe beter!


Fotos van Pinterest

No comments:

Post a Comment